İade Politikası
Bu İade Politikası, Selma Karabacak Cömert (Selmera Global)’in selmeraglobal.com.tr alan adlı web sitesi (bundan sonra “Selmera Global” ve “Websitesi” olarak da anılacaktır) üzerinden yapılan alışverişlerin iade süreçleri ve iade şartları hakkında bilgi sağlamaktadır. Selmera Global’in Websitesi’nden satın alınan ürünler firmamızın garantisi altındadır. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan firmamız, tüketici haklarına saygı duymakta ve yasalar çerçevesinde müşterilerine gerekli kolaylıkları sağlamaktadır. Buna bağlı olarak, yukarıda belirtildiği şekilde, hasar görme ya da arızalı olma durumlarının dışında kalan iade talepleri aşağıdaki koşullar dahilinde kabul edilmektedir:
1. Satın alınan ürün, kargonun teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde, orijinal kutusu içerisinde ve tüm aparatları ile birlikte iade edilebilmektedir. Ancak, kullanım hatası, montaj hatası gibi nedenlerle tekrar satılabilirliği ortadan kalkan ürünler iade alınamamaktadır. Aparatları sökülmüş ve montajı yapılmış ürünler de kullanılmış sayılarak iade kabul edilmeyecektir.
2. Nakliye aşamasında hasar gören ürünler teslim alınmamalı ve kurye ile birlikte tutanak tutulmalıdır. Hasar gören ürünler tutanak tutulduğu takdirde iade olarak kabul edilebilecektir. Müşterimizin paketi teslim alırken attığı imza, paketi hasarsız olarak teslim aldığı anlamına gelmektedir ve bu durumda kargo şirketi hasardan sorumlu tutulamamaktadır.
3. Teslimat sonrasında paket içerisinden çıkan ürünün arızalı olduğu görüldüğü takdirde arızanın tespit edilebilmesi için öncelikle iletisim@selmeraglobal.com.tr adresine bir e-posta göndererek bilgi verilmesi ve teknik inceleme talep edilmesi gerekmektedir. İnceleme neticesinde üründe firma kaynaklı bir hata olduğunun tespit edilmesi halinde, ürünün firmamıza iade süreci başlatılacaktır. Ürünün elimize ulaşmasını takiben, kullanıcı hatası veya garanti kapsamında yer almayan şartlar dışında bir teknik arıza olması halinde ürünün tamiri gerçekleştirilecek ve tamir edilemez bir arızası var ise ürün yenisi ile değiştirilecektir.
4. Hasar ya da arıza dışındaki iade durumlarında, ürün ücretsiz kargo seçeneği ile satın alınmış olsa bile, oluşacak kargo ücreti hesaplanarak müşteriye bilgilendirme yapılacak ve bu tutar iade tutarından kesilecektir.
5. İade edilecek ürün gönderilmeden önce iletisim@selmeraglobal.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi verilmesi ve iade gönderi kodu talep edilmesi gerekmektedir. İade edilecek olan ürün, tarafımızca oluşturulan iade gönderi kodu ile birlikte anlaşmalı kargo firmasına, Halkalı Merkez Mahallesi 1. Karadut Sokak Nur-u Hayat Evleri No. 26 Daire: 25 34303 Küçükçekmece/İstanbul adresine gönderilmek üzere teslim edilebilecektir. Bilgi verilmeden ve/veya farklı kargo firmaları ile gönderim yapılması durumunda oluşacak muhtemel hasarlar firmamızın garantisi altında olmayacaktır.
6. Ürünün yukarıdaki şartlara uygun bir şekilde firmamıza ulaşması halinde kargo ücreti hariç tutularak, ürün bedeli müşteriye ödenecektir. Kredi kartı geri ödemeleri 1-7 iş günü içerisinde, havale ile geri ödemeler 1-10 iş günü yapılacaktır.
7. İade tutarının müşteri hesabına yansıması bankaların iade süreçlerine göre değişebilmektedir. Bu ara süreçte bankanıza ulaşarak iade yapılan tutar ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
8. Kurumsal alışverişlerde iade faturası olmayan ürün iadeleri kabul edilememektedir.
9. Bu İade Politikası, Selmera Global’in Websitesi üzerinden yapılan alışverişlerin iade süreçlerini ve iade şartlarını açıklamaktadır. Selmera Global’in Websitesi alışveriş yapmanız, bu politikada belirtilen süreç ve şartlara uymayı kabul ettiğinizi göstermektedir.